Regulamin sesji

REGULAMIN

 

  1. SESJE DZIECIĘCE MINI wykonuję od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 w studio w Krakowie na ul. Wicherkiewicza.
  2. SESJE DZIECIĘCE PREMIUM oraz SESJE RODZINNE wykonuję od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 lub w weekend, po wcześniejszym ustaleniu, w studio w Krakowie na ul. Wicherkiewicza.
  3. Rezerwacja terminu sesji/reportażu tylko po wpłacie zadatku (wysokość kwoty zależna od wartości sesji/reportażu)
  4. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość zmiany ustalonego terminu sesji –  1 raz. W przeciwnym razie (jeżeli odwołasz kolejny ustalony termin, nie zjawisz się na sesji) zadatek przepada.
  5. Płatność za sesję gotówką w dniu jej wykonywania.
  6. Płatność za reportaż:
    1. gotówką w momencie odbioru osobistego zdjęć/płyty lub
    2. przelewem bankowym – zdjęcia/płyty zostaną przekazane/wysłane po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym.
  7. Płatność za dodatkowe ujęcia (25zł za jedno dodatkowe zdjęcie w wersji cyfrowej), odbitki, fotoksiążki itd – po sesji przelewem.
  8. Wywołane odbitki zdjęć, płyty, fotoksiążki itp odbiera się osobiście na ul. Wicherkiewicza,  wysyłka Pocztą Polską jest dodatkowo płatna: + 15zł (w przypadku zamówienia większej ilości foto prezentów koszt wysyłki może być wyższy)
  9. Zdjęcia (z reportażu poddane retuszowi i przekazane Zamawiającemu) wybiera Fotograf zgodnie z jego kryteriami wizualnymi, technicznymi.
  10. Po sesji (sesje dziecięce mini, sesje dziecięce premium i rodzinne) najładniejsze ujęcia są prezentowane Zamawiającemu pod indywidualnym adresem www zabezpieczonym hasłem (zdjęcia w formie miniaturek, opatrzone znakiem wodnym, bez retuszu). Zamawiający w określonym (w umowie) czasie wybiera zdjęcia, które później są retuszowane i po tym przekazane Zamawiającemu  (ilość zdjęć i sposób ich przekazania jest określona w umowie). Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych wyretuszowanych zdjęć po ich wcześniejszym opłaceniu.
  11. Dojazd (reportaż z. uroczystości Chrztu Świetego) na terenie Krakowa w cenie, natomiast poza Krakowem dodatkowo płatny w zależności od odległości
  12. Nie przekazuję pozostałych zdjęć z sesji bez retuszu. Możesz dokupić kolejne wyretuszowane zdjęcie.
  13. Nie mam obowiązku przechowywania wszystkich zdjęć z sesji. Po przekazaniu fotografii mam prawo usunąć je z dysków.
  14. Rezerwacja terminu sesji zdjęciowej jest jednoznaczna z tym, że zapoznałeś się z moim portfolio i akceptujesz jakość, styl zdjęć, które wykonuję.
  15. Systematycznie piorę i prasuję ubranka na sesje, ale musisz mieć świadomość, że nie wszystkie mogę wyczyścić ze względu na materiał, z którego są wykonane.
  16. Rodzic, opiekun dziecka zobowiązuje się do asekurowania i dbania o bezpieczeństwo dziecka podczas sesji. Rodzic jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo swojego dziecka na sesji.
  17. Umieszczając zdjęcie z sesji w Internecie zobowiązujesz się, że oznaczysz autora zdjęć – Wioleta Ferenc-Stadnik Photography
  18. Zdjęcia, które wykonuję to również moja wizytówka, dzięki której inni mogą zobaczyć efekty mojej pracy i zdecydować się na sesję u mnie. Dlatego brak zgody na publikację zdjęć – to dodatkowy koszt w wysokości 100zł. Jeżeli chcesz zawsze możemy wspólnie ustalić, które zdjęcia opublikuję, ale musisz to zgłosić przed podpisaniem umowy.
  19. Voucher:
    1. Rezerwując sesję z vouchera zarezerwuj termin z miesięcznym wyprzedzeniem. Nie czekaj do ostatniej chwili, ponieważ może się okazać, że termin który Cię interesuje jest już zajęty.
    2. Voucher nie może być przekazany innej osobie niż ta, której imię i nazwisko jest napisane na voucherze.
    3. Jeżeli nie przyjdziesz na ustalony termin to sesja z vouchera przepada. W przypadku sytuacji losowej możliwe jest wyznaczenie nowego terminu, ale nowy termin sesji musi wypadać przed datą ważności wskazaną na voucherze.
    4. Nie ma możliwości przedłużenia terminu ważności vouchera.
    5. Po upływie terminu ważności na voucherze sesja przepada.
    6. Nie ma możliwości wymiany vouchera na jego wartość pieniężną, na inny rodzaj sesji.
    7. W przypadku chęci zakupu większej ilości zdjęć, dodatkowej fotoksiążki, dodatkowej płyty, opłacenia wysyłki pocztą itd. to dodatkowe koszty pokrywa osoba, która otrzymała voucher.
    8. Umowę podpisuję w dniu sesji z osobą, której imię i nazwisko jest na voucherze lub jej rodzicem, opiekunem (jeżeli nie jest pełnoletnia).